flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду

29 вересня 2016, 16:16

        На виконання Рішення Ради суддів України № 5 від 05 лютого 2015 року в Володарсько – Волинському районному суді Житомирської області в рамках Проекту «Система оцінки якості роботи суду: стандарти, критерії, показники та методи» у період з 01.09.2016 року по 30.09.2016 року проведено анкетування, яке включало в себе: внутрішнє опитування судді; внутрішнє опитування працівників апарату суду та опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду. Опитано та заповнено 25 анкет відвідувачами суду.

     З 25 опитаних 14 осіб перебували в суді вперше, 3 осіб були учасниками судового процесу менше 10 разів, 8 осіб – учасники судових процесів більше 10 разів.

   Якість та доступність інформації для відвідувачів суду знаходиться на достатньому рівні.

     Зручність та комфортність перебування відвідувачів у суді найвищою оцінкою (за п’ятибальною шкалою) оцінили 10 опитаних; для 8 осіб зручність та комфортність знаходиться на достатньому рівні, 5 осіб поставили середній бал за всіма критеріями; 1 особа незадоволена зручністю та комфортністю в суді. Три людини висловили бажання про можливість вільного доступу у приміщенні суду до мережі інтернет та Wi-Fi, 2 особи висловили бажання про виділення приміщення під гардероб.

         На запитання щодо ефективності організації роботи у суді 13 осіб оцінкою 5 оцінили вчасність початку судових засідань, 7 осіб оцінили вчасність початку судових засідань оцінкою 4 бали, 5 опитаних не відповіли на дане запитання.

    Більшість опитаних відвідувачів суду цілком задоволені своєчасністю направлення повісток та повідомлень про розгляд справи.

       Що стосується сприйняття роботи працівників апарату суду -  їх професіоналізм та знання своєї справи знаходяться на достатньому рівні. З 25 опитаних 12 осіб поставили найвищий бал – 5, 9 осіб поставили достатній рівень – 4,середній бал поставили 4 особи. В цілому всім опитаним громадянам подобається ставлення працівників аппарату до відвідувачів.

   9 осіб з 25 опитаних вважають суд незалежним та неупередженим під час розгляду справи, 5 осіб поставили середній бал і 11 осіб не відповіли на дане запитання.

   Більша половина опитаних відвідувачів користується сторінкою суду в мережі інтернет та знайшла потрібну для себе інформацію.

     Доступність суду для людей з особливими потребами 2 осіб оцінюють на високому рівні,  11 опитаних оцінюють на достатньому рівні, 9 – на середньому рівні, 3 опитаних поставили низький бал.  

     Більша половина опитаних громадян вважає, що робота суду в цілому покращилася, і однією із причин є запровадження автоматизованої системи діловодства.

     Таким чином проаналізувавши анкети опитаних громадян можна зробити висновок, що діяльність суду цілком влаштовує відвідувачів.

 

Прес – секретар                                                Т.А. Гранисевич