Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Згідно листа Державної судової адміністрації України від 23.08.2013 № 15-4769/13, наказом Міністерства юстиції України від 31.08.2013 № 1556/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.08.2013 № 1324/23856 та погодженого з ДСА України, затверджено Положення про порядок доступу судів загальної юрисдикції до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (набирає чинності з 16.09.2013 року), яке, зокрема, передбачає на безоплатній основі безперешкодний доступ судів загальної юрисдикції до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі – Реєстр) шляхом їх підключення через Реєстраційний портал. Здійснює заходи зі створення та супроводження програмного забезпечення Єдиного державного реєстру, забезпечує надання доступу до Єдиного державного реєстру, здійснює матеріально-технічне та технологічне забезпечення ведення Єдиного державного реєстру, комплекс програмних, технологічних та організаційних заходів щодо забезпечення захисту інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі, від несанкціонованого доступу, виконує інші функції Державне підприємство "Інформаційно-ресурсний центр".
Відповідальним за організацію доступу суду до Єдиного державного реєстру та контроль за дотриманням вимог щодо захисту інформації згаданим Положенням визначено керівника апарату суду.
Використання судом інформації з Реєстру здійснюється у формі спеціального витягу, що формується суддею, який розглядає справу, і підписується ним же. Витяг формується за результатами пошуку відповідних відомостей у Реєстрі через Реєстраційний портал. При пошуку відомостей суддя повинен позначити мету отримання спеціального витягу із зазначенням номера справи, яку він розглядає.
За вибором судді в спеціальний витяг включаються відомості, актуальні на дату формування виписки або на дату, визначену суддею в електронному запиті. Факт формування спеціального витягу фіксується на Реєстраційному порталі з вказівкою дати і часу його формування, мети отримання, прізвища, імені, по батькові судді.
Також за допомогою Реєстраційного порталу керівник апарату суду веде облік сформованих суддями електронних запитів і спеціальних витягів шляхом отримання статистичних відомостей про їх кількість за визначений ним період, але який не перевищує місяць відповідного року.