flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оприлюднюємо результати анонімного опитування громадян – відвідувачів Володарсько – Волинського районного суду

01 лютого 2019, 11:50

                На виконання вимог рішення Ради суддів України № 53 від 17.09.2018 року та  плану роботи Володарсько – Волинського районного суду на ІІ півріччя 2018 рік, з метою підвищення ефективності роботи апарату суду, в період з листопада по грудень 2018 року проведено опитування громадян – відвідувачів суду. Дослідження думки громадськості здійснено з метою підвищення ефективності та якості роботи Володарсько – Волинського районного суду. Отриманні результати моніторингу використовуються для всебічного аналізу думки громадян, вивчення шляхів подолання існуючих проблем та прийняття дієвих рішень, направлених на їх вирішення та удосконалення роботи суду.

             З метою інформування громадськості про заплановане опитування громадян – відвідувачів суду 22 жовтня 2018 року розміщено відповідне оголошення  на офіційній web- сторінці суду web–порталу «Судова влада України» та інформаційному стенді у приміщенні суду.

          Під час опитування  всім відвідувачам суду було запропоновано заповнити анонімні анкети в приміщені суду.

             Завдання опитування: отримати загальне уявлення про якість роботи суду; оцінити повноту, якість та доступність інформації у суді; оцінити ефективність організації роботи суду; визначити ступінь довіри громадян до Володарсько – Волинського районного суду та до судової системи України.

             Усього в опитуванні взяли участь 13 громадян – відвідувачів Володарсько – Волинського районного суду.

             Аналіз результатів опитування громадян – відвідувачів суду показав наступні результати: переважна кількість опитаних  громадян-відвідувачів суду мають вік від 40-59 років - 61,5 %; від 18-25 років – 23,1 %; від 26-39 років – 15,4 %. Серед опитаних – 61,5 % жінок та 38,5 % чоловіків. Рівень освіти респондентів становить: середня та неповна середня – 23,1 %; базова вища – 15,4 %; повна вища – 61,5 %. Географічний розподіл становить: 76,9 % респондентів проживають в населеному пункті, де розташований суд; 23,1 % - в іншому населеному пункті. 46,1 % опитаних мають юридичну освіту. 61,5 % опитаних громадян зверталися до суду як позивач/відповідач/потерпілий; 30,8 % - представляли іншу особу. 69,2 % респондентів  брали участь у цивільному процесі; 23,1 % адміністративному; 15,4 % у справах про адміністративні правопорушення; 7,7 % - у кримінальному процесі.

            Якість роботи суду опитаними  оцінена за 5-бальною шкалою ( 1-дуже погано, 5-відмінно, 9-код не відповіді) на 4 оцінили 5 респондентів, на 5- 6 респондентів та 2 не дали відповідь. 

            Всі респонденти під час опитування щодо доступності суду, а саме на запитання:

  • чи легко знайти будівлю суду - 100% дали відповідь цілком так;
  • чи зручно діставатися до будівлі суду громадським транспортом – 61,5 % опитаних дали відповідь цілком так; 7,7 % - більш-менш; 30,8 % - не надали відповіді;
  • чи зручно паркувати автомобіль біля будівлі суду – 76,9 % цілком так; 23,1 % не надали відповіді;
  • чи зазнавали певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони – 100 % дали відповідь ні;
  • чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду – 53,8 % цілком так; 46,1 % швидше так;
  • чи завжди вдавалося додзвонитися та отримати потрібну інформацію телефоном – 76,9 % цілком так; 15,4 % швидше так; 7,7 % не надали відповіді;
  • чи дозволяв графік роботи канцелярії суду вчасно та безперешкодно вирішувати справи у суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами та інше) – 84,6 % цілком так; 7,7 % швидше так; 7,7 % не надали відповіді;
  • чи могли б респонденти дозволити витрати на послуги адвоката у разі необхідності – 23,1 % цілком так; 23,1 % швидше так; 15,4 % більш-менш; 7,7 % швидше ні; 7,7 % не надали відповіді.

             По питанню анкети щодо оцінки відвідувачами суду зручності та комфортності умов перебування громадян у суді (достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовка до засідання, вільний доступ до побутових приміщень, чистота та прибраність приміщень, достатність освітлення отримані наступні результати: 59,6 % цілком так, 26,9 % швидше так, 13,5 %  більш-менш.

            Беззаперечним є той факт, що на оцінку якості роботи судової установи впливає і такий важливий чинник, як повнота, якість та доступність інформації для відвідувачів суду: інформаційні стенди, інформація щодо справ, що призначені до розгляду, наявність зразків документів, інформації щодо порядку сплати судового збору, реквізитів та розмірів платежів, а також наявність необхідної інформації на офіційній веб-сторінці суду.

            Слід зазначити, що 83,3 %  респондентів належно оцінили якість та доступність інформації для відвідувачів суду, 15,4% швидше так, 1,3 % не надали відповіді.  61,5 % опитаних користуються сторінкою суду та знайшли там потрібну інформацію.

            Сумлінність у роботі, дотримання високої культури спілкування та етики, належний зовнішній вигляд є важливими складовими поведінки осіб, уповноважених на виконання функцій держави. Тим самим, громадськість оцінює чесність, неупередженість та ефективність діяльності державної служби взагалі і кожного державного службовця зокрема.

            Так, 50 % опитаних респондентів цілком задоволені роботою працівників апарату суду; 38,5 % швидше так; 3,8 % більш – менш та 7,7 % не дали відповідь на дане питання. Таким чином понад 80 % опитаних респондентів гідно оцінили організацію роботи суду та відмітили, що працівники Володарсько – Волинського районного суду при спілкуванні з відвідувачами виявляють коректність, ввічливість та бажання допомогти.

             Респонденти також позитивно оцінили роботу судді, щодо неупередженості та незалежності, коректності, доброзичливості, належної підготовки до справи, знання справи та дотримання процедури розгляду.

              Підсумовуючи анонімне анкетне опитування громадян-відвідувачів суду встановлено, що організація роботи апарату Володарсько – Волинського районного суду здійснюється на достатньому рівні. Крім того, усі побажання та пропозиції учасників опитування проаналізовано керівництвом суду.

            Отримані показники є стимулом для подальшого удосконалення, адже необхідно завжди прагнути здобувати кращих результатів у роботі. Врахування рекомендацій громадян в подальшій роботі суду дозволить налагодити зворотній зв’язок між судом і громадськістю та сприятиме удосконаленню організації роботи суду й підвищенню авторитету судової системи в Україні.

 

                             Підготувала прес-секретар суду                                                                  Т.А. Гранисевич